Wednesday, October 12, 2011

TABLOQ!

Assalamualaikum.. Hari ni pagi-pagi posmen dah datang rumah hantar ni..


Bukak-bukak ada 

dua sampul kat dalamnya

Bukak sampul pulak

apa benda ni ek?





Kita close up dekat lagi



ha.. abang posmen datang hantar barang ni yang aku beli dari online hari tu. Eh, bukan aku beli..mama aku yang belanja.. Bedak tabloq ni macam bedak sejuk. Bukan macam tapi MEMANG bedak sejuk. Aku ni memang rajin beli kat online. Baju, shawl, seluar, beg pon aku rajin beli online. Pasal aku tak ada kawan nak aku ajak untuk teman aku shopping dan window shopping. 

Berbalik topik asal, bedak ni aku dan adik beradik aku nak beli pasal multipurpose punya bedak. Kite tengok apa khasiatnya:



Tak boleh nak baca ek? Japp.. Aku tambahkan tumbesaran gambar ni..





Aku berani nak mencuba pasal bedak tabloq ni dari tanah liat dan daripada testimoni yang aku baca. InsyaAllah kita tengok la nanti apa akan jadi dengan muka aku.

Mungkin pada sesiapa yang nak mencuba boleh beli kat Janieda D'shop



nota kaki:
bila la muka aku nak cantik macam barbie doll nih?






6 comments:

  1. Salam Fizza...

    Sis pun suka jugak beli barang2 online... First time Sis dengatr nama bedak tu... Huhu!~ (^______^)V

    ReplyDelete
  2. @sis nad: pe lg sis..ce try..sebab multipurpose kan? baby pon boleh pakai Sy suka nak try pasal ia buatan yang tak ada campuran bahan kimia & dari tanah liat. apa-apa pon, sy try dulu..nanti kite tengok hasilnya..

    p/s: kat fb tu banyak online shop aje..hehehe...

    ReplyDelete
  3. tabloq.. idgham qalqalah qubra tu penting hahaha..
    1st time gak dengaq mende nih..

    ReplyDelete
  4. @umie artoqiemie: hahaha..daopat bayangkan macam mane umi wat dengung untuk ayat tabloq nih..hhahah..

    ReplyDelete
  5. @budakijaupendek: huhu..tapi bedak sejuk memang elok kan?sebab orang dulu2 nak cantik pakai bedak sejuk jer?

    ReplyDelete