Monday, October 3, 2011

Penggemar cheese or Cheesecake?Jom Try Red Velvet

Alahai..agak lama aku tak update kat sini kan? Memang sangat lama. Last entry aku pon masa bulan 7. Sekarang dah bulan 10. Aku ni agak sangat malas untuk update. Tak tahu la kenapa. Padahal sekarang ni aku tanam anggur je kat rumah. Ok lah. Malas nak membebel banyak. Korang kat sini ada ke yang cheesecake lover atau memang hantu makan cheesecake? Lately aku rajin la buat kek. Cita-cita untuk bukak kedai kek pon ada tapi tunggu ada modal..

Sekarang nih..aku nak kenal kan korang ngan Red Velvet kek.. Aku rasa ramai pon dah tahu kan pasal Red Velvet cake nih. Kat kedai kek pon satu slice dah mahal kan? Disebabkan ada kerajinan, aku buat la Red Velvet ni. Jom layan kek aku yang tak berapa nak cantik deco nih..






Red Velvet Cake ni dengan cream cheese frosting. So, penggemar cheese..try this..



No comments:

Post a Comment